• Υπόθεση Μπεναλά: Ελληνικής καταγωγής ο διαδηλωτής που χτύπησε ο υπεύθυνος ασφαλείας του Μακρόν

    Υπόθεση Μπεναλά: Ελληνικής καταγωγής ο διαδηλωτής που χτύπησε ο υπεύθυνος ασφαλείας του Μακρόν

  • Aυστραλία :Χιλιάδες ομογενείς ετοιμάζουν φέτος βαλίτσες για την Ελλάδα!

    Aυστραλία :Χιλιάδες ομογενείς ετοιμάζουν φέτος βαλίτσες για την Ελλάδα!

  • Telegraph: 20 μυστικά κρυμμένα σε ελληνικά νησιά

    Telegraph: 20 μυστικά κρυμμένα σε ελληνικά νησιά

  • 15.000 Καππαδόκες της διασποράς θα συναντηθούν στη Θεσσαλονίκη για το ετήσιο αντάμωμά τους

    15.000 Καππαδόκες της διασποράς θα συναντηθούν στη Θεσσαλονίκη για το ετήσιο αντάμωμά τους

  • Επίσκεψη ομογενών φοιτητών  από τις ΗΠΑ  στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

    Επίσκεψη ομογενών φοιτητών από τις ΗΠΑ στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

  • Εύρεση πήλινης πλάκας στην περιοχή της Ολυμπίας, η οποία διασώζει 13 στίχους της ξ Ραψωδίας της Οδύσσειας

    Εύρεση πήλινης πλάκας στην περιοχή της Ολυμπίας, η οποία διασώζει 13 στίχους της ξ Ραψωδίας της Οδύσσειας

  • Αγοράζουμε Ελληνικά:  Ελληνικές εξαγωγές και απόδημος Ελληνισμός*

    Αγοράζουμε Ελληνικά: Ελληνικές εξαγωγές και απόδημος Ελληνισμός*

  • Greek diaspora to get dedicated website to sell their property back home

    Greek diaspora to get dedicated website to sell their property back home

  • Εφυγαν και έριξαν μαύρη πέτρα - Η χαρτογράφηση του ελληνικού brain drain

    Εφυγαν και έριξαν μαύρη πέτρα - Η χαρτογράφηση του ελληνικού brain drain

  •  Έλληνες νέοι: «Να μείνω ή να φύγω;»

    Έλληνες νέοι: «Να μείνω ή να φύγω;»

  • New York Times: «Νεκροταφείο ονείρων» η Ελλάδα - Γιατί οι Έλληνες που μεταναστεύουν, δεν σχεδιάζουν επιστροφή

    New York Times: «Νεκροταφείο ονείρων» η Ελλάδα - Γιατί οι Έλληνες που μεταναστεύουν, δεν σχεδιάζουν επιστροφή

  • Αναλυτικός οδηγός / Εφορία: Τι ισχύει για κατοίκους εξωτερικού και ομογενείς

    Αναλυτικός οδηγός / Εφορία: Τι ισχύει για κατοίκους εξωτερικού και ομογενείς

  • Φορολογικοί Κάτοικοι Ελλάδος – Εξωτερικού (επικαιροποιημένο με τις τελευταίες αλλαγές)

    Φορολογικοί Κάτοικοι Ελλάδος – Εξωτερικού (επικαιροποιημένο με τις τελευταίες αλλαγές)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Σχολικός εκφοβισμός: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

buyling250Πώς πρέπει να δράσουν γονείς και καθηγητές απέναντι στη σχολική βία.  Μπορεί να σοκάρισε την ελληνική κοινωνία η πρόσφατη αυτοχειρία του 15χρονου μαθητή που σε σημείωμα του αναφέρετε ότι είχε πέσει θύμα σχολικού εκφοβισμού, ωστόσο

θα πρέπει να θυμηθούμε ότι Ελλάδα βρίσκεται μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών με τα υψηλότερα ποσοστά μαθητών που εμπλέκονται σε περιστατικά εκφοβισμού μαζί με τη Λιθουανία, την Εσθονία και τη Λετονία.

buyling syonΤουλάχιστον αυτό είχε προκύψει από την έρευνα που είχε διενεργήσει «Το Χαμόγελο του Παιδιού» το 2014.

Συγκεκριμένα, το 6,3% των εφήβων στην Ελλάδα έχει δεχτεί διαδικτυακό εκφοβισμό σε διάστημα τεσσάρων μηνών και το 3,6% δηλώνει ότι έγινε δράστης. Το 42% των εκπαιδευτικών πιστεύει ότι τα περιστατικά ενδοσχολικής βίας και παραβατικότητας υποβαθμίζονται ή αποσιωπώνται, ενώ μόνο 1 στα 10 παιδιά που βιώνουν κάποια μορφή βίας λαμβάνουν υποστήριξη στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου, άλλες έρευνες για τη συχνότητα του φαινομένου στην Ελλάδα δείχνουν ότι:

το 10-15% των μαθητών πέφτει θύμα διαφόρων μορφών βίας στο σχολικό περιβάλλον
οι μαθητές που ασκούν βία, δηλαδή οι θύτες, υπολογίζεται ότι ξεπερνούν το 5% του συνόλου των μαθητών
έχει ότι τα αγόρια εμπλέκονται περισσότερο σε περιστατικά σωματικής βίας σε σύγκριση με τα κορίτσια, τα οποία φαίνεται να εμπλέκονται πιο συχνά σε περιστατικά λεκτικής βίας
τα αγόρια σε σχέση με τα κορίτσια εμπλέκονται πιο συχνά σε περιστατικά βίας, με αναλογία 3 προς 1
τα περιστατικά ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού εκδηλώνονται με μεγαλύτερη συχνότητα στο δημοτικό και το γυμνάσιο, ενώ στο λύκειο μειώνονται
οι μισοί από τους μαθητές-θύματα βίας δεν αναφέρουν πουθενά το γεγονός, ενώ οι υπόλοιποι μισοί συνήθως το αναφέρουν σε φίλους τους και σπανιότερα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς τους.

Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού είναι διεθνές, αφού το 55% των παιδιών στην Ευρώπη που έχουν εκφοβιστεί υποστηρίζουν ότι ως συνέπεια βιώνουν συμπτώματα κατάθλιψης με περισσότερο από το 1/3 των παιδιών να υποστηρίζει ότι έκανε κακό στον εαυτό του ή σκέφτηκε να αυτοκτονήσει. Το 28% των μαθητών 6-12 ετών στις ΗΠΑ έχουν υποστεί εκφοβισμό, ενώ το 70, 6% των μαθητών δηλώνουν πως έχουν δει περιστατικά bullying στο σχολείο τους. Μόνο σε ποσοστό 20% – 30% των μαθητών που υφίστανται εκφοβισμό ενημερώνουν κάποιον ενήλικα. Αλλά εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το 34% των ενηλίκων θεωρούν τον σχολικό εκφοβισμό ως μια φυσιολογική πτυχή της ανάπτυξης ενός παιδιού.
Τι είναι ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο;

Ο εκφοβισμός και η βία στο σχολείο είναι ένα σοβαρό πρόβλημα. Είναι κάτι που μπορεί να το βιώνουν πολλά παιδιά και να τα τρομάζει τόσο πολύ, ώστε να φοβούνται να πάνε στο σχολείο.

Γενικά, εκφοβισμός είναι όταν ένα παιδί (ή μια ομάδα παιδιών) προσπαθεί σκόπιμα να πληγώσει σωματικά ή ψυχικά ένα άλλο παιδί, με αρνητικές πράξεις ή αρνητικά λόγια εναντίον του. Αυτό συμβαίνει πολλές φορές και προκαλεί λύπη και φόβο στο παιδί που εκφοβίζεται και δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

Σύμφωνα με την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου, ο εκφοβισμός μπορεί να συμβεί με πολλούς τρόπους:

Με κλωτσιές, γροθιές, χτυπήματα με αντικείμενα, τρικλοποδιές, τσιμπήματα, σπρωξίματα ή καταστροφή αντικειμένων.
Με βρισιές, προσβολές, απειλές που έχουν σκοπό να γελοιοποιήσουν ένα παιδί.
Με έμμεσους τρόπους, «πίσω από την πλάτη» του παιδιού και γι’ αυτό είναι δύσκολο να τους καταλάβει κανείς. Για παράδειγμα, το παιδί που εκφοβίζει μπορεί να διαδίδει ψέματα ή άσχημες φήμες για το παιδί που εκφοβίζεται με σκοπό να μην το συμπαθούν οι άλλοι, να κάνει αρνητικές ή και χυδαίες χειρονομίες, να λέει αστεία που γελοιοποιούν το παιδί που εκφοβίζεται, να το αποκλείει από τις παρέες και τα παιχνίδια.
Το παιδί που εκφοβίζει μπορεί να στέλνει στο παιδί που εκφοβίζεται μηνύματα με βρισιές ή χυδαίο περιεχόμενο στο κινητό του ή στο e-mail του. Ακόμη, μπορεί να διαδίδει ψέματα και άσχημες φήμες μέσω του διαδικτύου.

Όλα τα προηγούμενα μπορεί να συμβαίνουν πολλές φορές και για πολύ καιρό. Ο εκφοβισμός πληγώνει και τρομάζει τα παιδιά και επηρεάζει αρνητικά τη ζωή τους.
Ποιος κινδυνεύει;

Η επιστημονική έρευνα γύρω από τον εκφοβισμό δείχνει ότι σε μακροπρόθεσμο ψυχοσωματικό κίνδυνο δεν βρίσκονται μόνο τα παιδιά που υφίστανται τον εκφοβισμό, αλλά και τα ίδια τα παιδιά που εκφοβίζουν άλλα παιδιά.

Τα παιδιά που κινδυνεύουν να εκφοβίσουν άλλα παιδιά μπορεί να...

Είναι παιδιά που εκτίθενται στη βία από την οικογένειά τους και θεωρούν σωστό να επιβάλλεται η θέληση του ισχυρότερου και στις δικές τους σχέσεις με τους συμμαθητές τους
Εκφοβίζονται από άλλα παιδιά ή ενήλικες, και να επαναλαμβάνουν τη συμπεριφορά σε βάρος άλλων ώστε να επανακτήσουν την αυτοπεποίθησή τους
Χαρακτηρίζονται από υψηλή δημοφιλία και να έχουν αναπτύξει δεξιότητες «ανάγνωσης» των ανίσχυρων παιδιών που εκφοβίζουν
Νιώθουν τους γονείς τους απόμακρους ή αδιάφορους
Προέρχονται από οικογένειες που τα μέλη τους δεν μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα, που υπάρχει απολυταρχικός έλεγχος και λείπει η καλή επικοινωνία και η θετική επαφή με τον έξω κόσμο, με αποτέλεσμα να γίνονται ανασφαλή και επιθετικά στις σχέσεις τους με άλλα παιδιά, που τα βλέπουν ως απειλητικά
Πηγαίνουν σε σχολεία που έχουν πάρα πολλούς μαθητές και λίγους εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα ανεπαρκή επίβλεψη από τους εκπαιδευτικούς, απουσία εκπαιδευτικής σχέσης με τον κάθε μαθητή, και φτωχά μαθησιακά ερεθίσματα
Πηγαίνουν σε σχολεία ανταγωνιστικά, με κλίμα ελεγκτικό και απρόσωπο, ή αυστηρά προσανατολισμένο στη μάθηση και στην τήρηση ορίων με άκαμπτο τρόπο
Ανήκουν σε παρέες (ή είναι «αρχηγοί») που έχουν ως προϋπόθεση την άσκηση βίας και τη χρήση επιθετικών συμπεριφορών για την ένταξη σε αυτές, και στρέφουν τα μέλη τους εναντίον κάποιου άλλου παιδιού ή ομάδας
Περνούν πολύ χρόνο βλέποντας ταινίες και παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια με βίαιο περιεχόμενο. Ειδικά τα παιδιά που εκτίθενται και σε άλλους παράγοντες που προκαλούν άγχος, έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να αναπαράξουν την επιθετικότητα που βλέπουν
Συχνά προέρχονται από οικογένειες που βρίσκονται σε οικονομική ανασφάλεια και εκφράζουν την αγωνία που βιώνουν στην οικογένεια με επιθετικότητα στο σχολείο

Τα παιδιά που είναι σε κίνδυνο να εκφοβιστούν από άλλα παιδιά μπορεί να...

Είναι παιδιά που δεν έχουν πολλούς φίλους, δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή, είναι ήσυχα και μοναχικά
Δυσκολεύονται στις κοινωνικές τους συνδιαλλαγές με τα συνομήλικά τους παιδιά
Έχουν αγχώδη ιδιοσυγκρασία, χαμηλή αυτοεκτίμηση και δυσκολεύονται να προσαρμοστούν σε νέες συνθήκες
Είναι παιδιά με σωματικές αναπηρίες, με προβλήματα ψυχικής υγείας ή με αναπτυξιακά προβλήματα
Είναι παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, τα οποία δυσκολεύονται στα μαθήματα κι αυτό γίνεται αντιληπτό από τους συμμαθητές ως «μειονεξία», αδυναμία
Είναι παιδιά που γίνονται αντιληπτά ως «διαφορετικά» από την πλειονότητα, ή παιδιά με ιδιοσυγκρασιακές ιδιαιτερότητες
Προέρχονται από άλλες χώρες, ή να ανήκουν σε άλλη φυλή, ή να έχουν διαφορετικό θρήσκευμα
Έχουν χρόνια έκθεση στη βία (συναισθηματική, ψυχολογική, σωματική κ.λπ.) και έχουν αναπτύξει αίσθηση αβοηθησίας, που δεν τα βοηθά στο να αναζητούν και να βρίσκουν στρατηγικές αντιμετώπισης
Έχουν υπερπροστατευτικούς ή απόμακρους γονείς
Πηγαίνουν σε σχολεία που έχουν πάρα πολλούς μαθητές και λίγους εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα να λείπει η επαρκής επίβλεψη από τους εκπαιδευτικούς και η διαμόρφωση εκπαιδευτικής σχέσης με τον κάθε μαθητή, και τα εκπαιδευτικά ερεθίσματα που δίνονται να μην είναι αρκετά πλούσια
Πηγαίνουν σε σχολεία ανταγωνιστικά, με κλίμα ελεγκτικό και απρόσωπο, ή αυστηρά προσανατολισμένο στη μάθηση και στην τήρηση ορίων με στερεοτυπικό τρόπο

Παιδιά-παρατηρητές του εκφοβισμού: Αυτά, κινδυνεύουν;

Ακόμα κι αν δεν υφίστανται τα ίδια τον εκφοβισμό, ή αν δεν εκφοβίζουν ενεργητικά άλλα παιδιά, τα παιδιά που γίνονται θεατές περιστατικών εκφοβισμού στο σχολείο επιβαρύνονται και αυτά, ψυχολογικά. Αρκετά από αυτά ενδέχεται να νιώθουν ανασφάλεια για τον εαυτό τους (δηλαδή ότι μπορεί να είναι οι επόμενοι που θα εκφοβιστούν), ενοχές για το ότι δεν προστάτευσαν κάποιον συμμαθητή/κάποια συμμαθήτρια, ή για το ότι ενίσχυσαν το παιδί που εκφόβισε κάποιο άλλο στο να το κάνει. Άλλα, ενδέχεται να βρίσκονται στην άλλη πλευρά του φάσματος, και να κινδυνεύουν να εκτεθούν στην επιρροή μιας παρέας παιδιών που εκφοβίζει άλλα παιδιά. Σε κάθε περίπτωση, δεδομένου ότι οι παρατηρητές του φαινομένου έχουν και τον πιο σημαντικό ρόλο στο σταμάτημά του, δεν πρέπει να αγνοούνται αλλά αντίθετα να ενεργοποιούνται, ώστε να προστατευθούν από τον εκφοβισμό.
Αντιμετωπίζοντας τον σχολικό εκφοβισμό με συγκεκριμένα μέτρα και πολιτικές

Σε επίπεδο σχολείου τα μέτρα περιλαμβάνουν:

Θεσμοθέτηση επιτροπής ενάντια στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό από εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς
Σύνταξη Διακήρυξης του σχολείου ενάντια στη βία: δικαιώματα-υποχρεώσεις-καθήκοντα για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας
Διερεύνηση της συχνότητας και των μορφών με τις οποίες εκδηλώνεται ο σχολικός εκφοβισμός –χορήγηση ερωτηματολογίου
Πραγματοποίηση ομιλιών για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Οργάνωση αποτελεσματικής εποπτείας και επίβλεψης
Καταγραφή των περιστατικών σχολικού εκφοβισμού
Συναντήσεις εκπαιδευτικών-γονέων

Σε επίπεδο τάξης τα μέτρα περιλαμβάνουν:

Σύνταξη των κανόνων της τάξης ενάντια στη βία και τον εκφοβισμό
Συζήτηση στην τάξη για τον ορισμό & τις μορφές της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού
Συζήτηση για τις επιπτώσεις του εκφοβισμού και για τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης
Πρόγραμμα δραστηριοτήτων ευαισθητοποίησης βασισμένο στα εργαστήρια που περιλαμβάνει το πρόγραμμα παρέμβασης
Προαγωγή των συνεργατικών αλληλεπιδράσεων μεταξύ των μαθητών

Σε ατομικό επίπεδο τα μέτρα περιλαμβάνουν:

Συζήτηση των εκπαιδευτικών με τους μαθητές που ασκούν βία, καθώς και με τους μαθητές που δέχονται βία, σε ξεχωριστό χρόνο και πλαίσιο
Το μοντέλο της «σχολική διαμεσολάβησης», που πραγματοποιείται από μαθητές
Συζήτηση των εκπαιδευτικών με τους γονείς των μαθητών που εμπλέκονται στα ανάλογα περιστατικά
Διαδικασία παραπομπής σε ειδικές υπηρεσίες, όταν αυτό απαιτείται

Πώς πρέπει να δράσουν γονείς και καθηγητές απέναντι στη σχολική βία;

Το Δίκτυο Κατά της Βίας στο σχολείο που δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία της Εταιρείας Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου δίνει σημαντικές συμβουλές για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Συμβουλές σε εκπαιδευτικούς

Μιλήστε στο παιδί που εκφοβίζεται και ακούστε με προσοχή και σοβαρότητα αυτά που έχει να σας πει. Διαβεβαιώστε το ότι θα ανταποκριθείτε άμεσα για να το προστατεύσετε και ότι είστε διαθέσιμος να παράσχετε κάθε δυνατή βοήθεια. Πείτε στο παιδί, να σας κρατά ενήμερο σχετικά με οποιαδήποτε εξέλιξη.
Συζητήστε με τους γονείς του παιδιού, εκφράστε τις ανησυχίες σας και δείξτε ότι είστε αποφασισμένος να αναλάβετε δράση.
Εξακριβώστε ποιο παιδί είναι αυτό που εκφοβίζεται ή αυτό που εκφοβίζει.
Εξακριβώστε αν υπάρχει ομάδα παιδιών η οποία ενθαρρύνει ή/και υποστηρίζει το παιδί που εκφοβίζει.
Οδηγήστε το παιδί που εκφοβίζει στο γραφείο του Διευθυντή και συζητήστε σοβαρά μαζί του για το περιστατικό.
Υποστηρίξτε το παιδί που εκφοβίζεται σε συνεργασία με τον Διευθυντή.

Συμβουλές σε γονείς παιδιού που εκφοβίζεται

Συνεργαστείτε στενά με το σχολείο για να πληροφορηθείτε για την έκταση και τη σοβαρότητα του περιστατικού καθώς και για τους τρόπους αντιμετώπισής του.
Παρέχετε στο παιδί σας υποστήριξη και ασφάλεια, χωρίς να το κατακρίνετε.
Ακούστε προσεκτικά τι έχει να σας πει το παιδί σας για τα συναισθήματά του και για τις ανάγκες του.
Παρακολουθείτε την εξέλιξη της κατάστασης αλλά και την υγεία του παιδιού σας.
Αν το παιδί σας παραπονιέται για μεγάλο χρονικό διάστημα ότι έχει σωματικούς πόνους, αν παρατηρείτε ότι έχει δυσκολίες στον ύπνο ή αν αρνείται επίμονα να πάει στο σχολείο, επισκεφτείτε έναν ειδικό ψυχικής υγείας για παιδιά.

Συμβουλές σε γονείς παιδιού που εκφοβίζει

Συζητήστε με τον Διευθυντή του σχολείου για το περιστατικό εκφοβισμού που προκλήθηκε από το παιδί σας.
Συνεργαστείτε με το σχολείο, για την αντιμετώπιση του προβλήματος του παιδιού σας σχετικά με τη βία.
Συνεργαστείτε με τον Διευθυντή και τον δάσκαλο του παιδιού σας για την εφαρμογή των κανόνων, των συνεπειών και την πρόληψη τέτοιων συμπεριφορών.
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της κατάστασης και συνεργαστείτε στενά με το σχολείο. Παρατηρήστε αν το παιδί σας εμπλέκεται συχνά σε καβγάδες ή εκδηλώνει εκφοβιστική συμπεριφορά και με τα παιδιά της γειτονιάς ή και με εσάς στο σπίτι. Μιλήστε γι’ αυτά στο Διευθυντή και το δάσκαλο της τάξης και συνεργαστείτε μαζί τους για να πάρετε βοήθεια.

Που μπορείτε να απευθυνθείτε

1056 Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS από το Χαμόγελο του Παιδιού
116-111 Γραμμή στήριξης παιδιών και εφήβων της ΕΨΥΠΕ
800 11 32 000 Συνήγορος του Πολίτη-Κύκλος Δικαιωμάτων του Παιδιού

 

πηγη  in.gr

Στον κόσμο Ενδιαφέρουν και...διαφέρουν ΙΙ

  • All
  • PERSONALDATA
  • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • Default
  • Title
  • Date
  • Random
  • Δεύτερος πιο δημοφιλής προορισμός η Ελλάδα για την ΤUI με κύριους προορισμούς την Κρήτη, της Ρόδο
    Read More
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • Λιγότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον το Facebook για να διαβάσουν και να συζητήσουν ειδήσεις, καθώς κερδίζουν έδαφος
    Read More
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • Ένας νέος αμερικανικός υπερυπολογιστής με την ονομασία Summit (Κορυφή) κατακτά κυριολεκτικά την... κορυφή των υπερυπολογιστών, καθώς
    Read More
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • Οι άνθρωποι που επιταχύνουν τον ρυθμό με τον οποίο περπατάνε, αυξάνουν και τις πιθανότητές τους να
    Read More
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • Το μεγαλύτερο μέρος της βαριάς βιομηχανίας θα μεταφερθεί στο διάστημα, σε άλλους πλανήτες, σε αστεροειδείς και
    Read More
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • Athens is to host the Mediterranean Resort & Hotel Real Estate Forum in October 2018, after the
    Read More
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • Ο νέος Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων της ΕΕ αποτελεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στην νομοθεσία περί προστασίας
    Read More
    • PERSONALDATA
  • Το 80% της βιομάζας της Γης αποτελούν τα φυτά, το 15% τα βακτήρια και το υπόλοιπο
    Read More
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • Το εισοδηματικό επίπεδο ενός ανθρώπου και ο εγκέφαλός του δεν είναι άσχετα πράγματα - και αυτό δεν
    Read More
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • Η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA) ανακοίνωσε ότι θα στείλει στον Άρη ένα μικρό αυτόνομο ελικόπτερο, το
    Read More
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • Το Facebook αποκαλύπτει 25 σελίδες κατευθυντήριων οδηγιών για το πώς θα αφαιρεί ψευδείς ειδήσεις, αναρτήσεις με
    Read More
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • Καινούριο δήμαρχο έχει εδώ και λίγες μέρες η πόλη Σβέρτε στη Γερμανία, στην άκρη της Κοιλάδας
    Read More
    • ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ
  • Το ξενοδοχείο "Kyrimai" στον Γερολιμένα της Μάνης ψηφίστηκε στη Σαντορίνη ως το πιο ρομαντικό ξενοδοχείο από
    Read More
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • Οι επιστήμονες τρέφουν τις πρώτες βάσιμες ελπίδες ότι θα είναι δυνατό να επιβραδύνουν ή και να
    Read More
    • ΥΓΕΙΑ
  • Ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη ενός καθολικού τεστ αίματος που θα ανιχνεύει όλους τους καρκίνους,
    Read More
    • ΥΓΕΙΑ
  • Επιτυχείς ήταν οι πρώτες δοκιμές ενός «μίνι» πυρηνικού αντιδραστήρα, που δοκίμασε η Αμερικανική Διαστημική Υπηρεσία (NASA)
    Read More
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ

GREEKS ABROAD

  OM logo om black 220x50- Στον 17ο χρόνο το OMOGENEIA MAGAZINE!

open letter to prf 250- Lettre des associations grecques et philhellènes au Président de la République française, au sujet des menaces de la Turquie envers la Grèce.

visa dw250- Νέοι κανόνες για προξενική προστασία πολίτων κρατών-μελών ΕΕ στο εξωτερικό / Ισχύουν από 1η Μαΐου 2018

tsiknis250- H 2η απονομή των Βραβείων «Ευπρέπεια 2017

 

students exams250-Πανελλήνιες 2018: Ενημέρωση για τους Έλληνες του εξωτερικού

 

elephants250- Ελληνίδα γενετίστρια ρίχνει φως στο DNA των ελεφάντων

 

arg250- Δημήτρης Αργυρόπουλος: Δημιουργία Μουσείου της ελληνικής μετανάστευσης στο Βέλγιο

- Για 5η συνεχή φορά Πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Βρυξελλών ο Δ. Αργυρόπουλος!

forologikes250- Αναλυτικός οδηγός. Εφορία: Τι ισχύει για κατοίκους εξωτερικού και ομογενείςΑναλυτικός οδηγός.

ty 250- Η Ομογένεια στην προώθηση του Τουρισμού Υγείας

forologikes250- Φορολογικοί Κάτοικοι Ελλάδος – Εξωτερικού (επικαιροποιημένο με τις τελευταίες αλλαγές)

illiolopoulos chr250- Κληρονομιά εξωτερικού για κάτοικο Ελλάδος

 

ballot n250- Η «ψήφος εξωτερικού» και το μπρα ντε φερ δεκαετιών

tamis atg250- H εθνική αξιοπρέπεια των Ελλήνων αξίζει περισσότερο από δύο πινακίδες

theater pit brx250- Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου: Κοινός εορτασμός από τις 7 ελληνικές θεατρικές ομάδες των Βρυξελλών. Δείτε ποιες είναι....

apod ellin er ny 250- Παγκόσμια έρευνα για τον Απόδημο Ελληνισμό

metanastes brain drain200- Έλληνες νέοι: «Να μείνω ή να φύγω;»

 

gonidia250- Επτά Έλληνες επιστήμονες διαπρέπουν παγκοσμίως

 

 

 

OΜΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ *LINKS

NΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ   http://neoskosmos.com

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ   http://diaspora-grecque.com

THE PANHELLENIC POST    http://www.panhellenicpost.com

HELLENIC NEWS OF AMERICA    https://hellenicnews.com/

OMOGENEIA MAGAZINE  www.omogeneia.gr , www.omogeneia.info

ΠΑΤΡΙΔΕΣ   http://patrides.com/

NEWSVILLE   http://www.newsville.be/

SOFIA TIMES MAGAZINE: www.sofiatimes.com

GreekTV. com

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΝΩΜΗ   www.elliniki-gnomi.eu/

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σας καλωσορίζουμε στο ανανεωμένο site μας. Η υπηρεσία του ΝΕWSLETTER πρόκειται να λειτουργήσει σύντομα για να δεχθεί την εγγραφή σας.Μείνετε συντονισμένοι εδώ  *** www.omogeneia.gr / www.omogeneia.info

ommepress@yahoo.fr

ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ είπαν


  • faviicom100 
    Eλένη Παρασκευοπούλου

    "Το OMOGENEIA MAGAZINE είναι μια έγκυρη πηγή ενημέρωσης για μας τους αποδήμους,
    από κάθε άποψη. Σας ευχαριστούμε..."





                                      

  • faviicom100
    Νίκος Σταματίου
     
     "Παρακολουθώ με ενδιαφέρον την πορεία του ομογενειακού μας περιοδικού και θέλω να τους ευχηθώ καλό κουράγιο για τις ανεκτίμητες υπηρεσίες που μας προσφέρει με την σωστή ενημέρωσή μας..."

  • faviicom100
    'Ιωάννα Καραδήμου

      " 'Εχει γίνει πλέον μια ευχάριστη συνήθεια να ανοίγω κάθε μέρα, πρώτα την ιστοσελίδα σας. Είναι σημαντικό για μας να μαθαίνουμε σωστά για τα τεκταινόμενα στη χώρα μας και όχι μόνο"